منابع زبان ارشد وزارت بهداشت

  • بهترین منبع برای آمادگی آزمون زبان ارشد وزرات بهداشت چیست ؟
  • این منبع چه خصوصیتاتی بایستی داشته باشد تا درصد بالای داوطلب را حتی با سطح زبان صفر تضمین کند ؟
  • به چه دلیل تقریبا تمامی رتبه های برتری که درصد زبان بالای 90 را درکنکور ارشد کسب کرده اند، جزو افرادی هستند که پکیج دکتر مهاجرنیا را طبق شیوه مطالعاتی موجود در سایت مطالعه کرده اند ؟

مهمترین دلیل برتری این منبع، وجود یک شیوه آموزش قوی برای ارائه مهارتها و تکنیک ها میانبر فراوانی هست که فرد را بسرعت به هدف خود رسانده و مانع از ناامید شدن داوطلب می گردد.
دومین دلیل موفقیت پکیج زبان ارشد وزارت بهداشت دکتر مهاجرنیا، ارائه آموزشهای پایه ایی و بیان مطالب از سطح صفر و با زبانی قابل فهم و مهمتر از همه وجود ترجمه تمامی متن ها، ترجمه کامل سوالات و ترجمه تمامی گزینه های متن هاست، که به هر داوطلبی انگیزه وامید کافی برای پیشبرد مطالعه زبان و رسیدن به موفقیت را می دهد.
سومین دلیل، وجود دو بخش بسیار حیاتی و سرنوشت ساز و از طرفی بسیار جذاب دیگر پکیج زبان ارشد دکتر مهاجرنیا، یعنی کتابچه لغت (هندبوک) وسه باکس فلش کارتهایی هستند که شامل کلیه لغات و اصطلاحات و افعال دو کلمه ای مورد نیاز کنکور ارشد و دکتری وزارت بهداشت در قالب مثالها و تصاویر است. این مجموعه کامل و حرفه ایی آموزش لغت به نحوی ارائه شده که به یادگیری و حفظ سریع لغات کمک شایانی می کند. همچنین آموزش لغات بر مبنای ریشه شناسی (البته با زبانی ساده) به حفظ عمیق و دقیق لغات سرعت می بخشد. این دو مجموعه لغت (هندبوک و فلش کارتها) در برگیرنده تمامی لغت کتاب 504 و کتاب تافل، بعلاوه تمامی لغات و اصطلاحات بکار رفته طی 15 سال کنکور گذشته هستند که داوطلب را از مطالعه هر کتاب  لغتی دیگری بی نیاز می نماید.
آخرین و مهم ترین دلیل انتخاب پکیج به عنوان معتبرترین منبع زبان ارشد وزارت بهداشت، وجود یه برنامه مطالعاتی منسجم ارائه شده توسط شخص دکتر مهاجرنیا هست که بصورت روزانه تا روز کنکور برای داوطلب برنامه ریزی شده است تا داوطلب تا روز کنکور بدون دغدغه به روند مطالعه با یک برنامه قوی ادامه دهد. این برنامه به طور رایگان ازسایت قابل دانلود هست.
خصوصیات واقعی و انحصاری فوق که در هیچ کتاب دیگری وجود ندارد، استدلالی محکم بر انتخاب پکیج جامع دکترمهاجرنیا، به عنوان قابل اعتماد ترین منبع زبان برای آزمون ارشد و دکتری وزارت بهداشت است.

زبان ارشد وزارت بهداشت